16.10.2012

ziua 3 - Austria, Steyr

Cu puteri noi, iar eu cu multa-multa nerabdare, plecam de dimineata spre Austria. Ungaria o trecem toata pe autostrada, asa ca cei peste 600km ii facem in vreo 5-6 ore.

Austria - e iubirea mea! E atit de pieptanata! Frezata! Da-da, pieptanata si frezata iarba pe toate dealurile! Ii spuneam lui Oleg ca daca ar fi sa pot alege ce rol voi avea in urmatoarea viata: as prefera sa ma incarnez intr-o vacuta de aceia grasuta, curata, alintata si sa pasc toata ziua iarba austriaca :)))
Enorm de mult iubesc cimpurile, muntii, lacurile cristaline (va jur ca sunt cristaline - va demonstrez prin poze), curatenia si cultura de acolo. Nu stiu cum o fi oamenii, nu prea am avut de afacere cu ei. Dar de prietenul nostru austriac (de care voi vorbi mai jos) pot sa zic doar cuvinte de lauda din prizma legaturii de prietenie.


Pe la ameaza eram in Steyr. Acolo ne astepta un prieten (austriac, dar care cunoaste romana - minune, nu?) ca sa prezinte orasul sau natal.
Steyr un orasel dragut, tipic austriac, nu prea mare, in care se unesc 2 riuri mari (habar n-am cum se cheama) si care, dupa cum am inteles, ineaca des orasul.
Am mai aflat ca in Steyr s-a inventat arma... nu ma intrebati de care si cum :)


tunelurile din Austria - intotdeauna m-au fascinat:

iata cam asa intersectii ai de trecut: (poza din GPS)


asta e o ferma de pe un deal...  mai curata ca Casele de Cultura din satele noastre :)

monumentul din centrul orasului in cinstea celui care a inventat arma:



ooo, iarba!





 pe o casa mentionate nivelurile inundatiilor (de prin anii 1500 si incoace). Cea din 2002 a fost a doua dupa inaltime.. - undeva la nivelul etajului 3







o capra :)



cea ma best inghetata!!!!!! cu sirop de artar si nuci pecan
 uitati-va ce compozitie sanatoasa are! fara E-uri, grasimi vegetale, etc... Vreau si la noi asa ceva!

  din google maps: "intersectia" celor doua riuri in centrul orasului


spre seara am plecat spre Salszburg - vreo 150 km, unde aveam rezervat hotel.
drumul a fost tare anevoios - ploua cu caldarea, dar pe autostradata toti oricum ii dau bataie cu 130km/h, asa ca Oleg a condus incordat :)


pe azi atit :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий