20.10.2012

ziua 4 - lacul Wolfgangsee

Deci... dupa emotiile frumoase din Salzburg, prietenul nostru austriac ne recomanda sa mergem la lacul Wolfgangsee.
Pe drum spre lac ni se face foame si ne oprim la primul restaurant care ne apare in cale. Dupa aceea am aflat ca am dat de un restaurant renumit in zona. Un mare club de golf e in apropiere...
In acea zi, deoarece era duminica, restaurantul lucra in regim de bufet suedez. Ne-a costat cite 19 euro de persoana, dar am mincat mult plus desert :) Mai ales bucate traditionale zonei, pe care nici in cap nu-mi trecea sa le comand in alte restaurante. Lumea in jur era selecta (dupa masinile de afara se observa - retro sau SUV-uri scumpe).. de fapt... va dati seama cine joaca in golf :)


 am fost tare impresionata de WC-ul din restaurant:)))






 fericiti, ce mai! mincasem bine si asteptam cu nerabdare sa ajungem la tren :) Renumitul tren care urca in munte!

Peisajele ce se deschideau in cale erau pur si simplu superbe. Nici nu as putea sa le descriu sau reda prin poze. Lacul Wolfgangsee este inconjurat de munti si de oameni frumosi, care au putut pastra si valorifica acest locusor de rai. E atit de curat, civilizat, gindit, pazit cu sfintenie, nu cu politia, ca daca as putea - maine m-as muta acolo cu traiul :))










va ziceam de visul meu de reincarnare in vacuta austriaca:))



Am inconjurat lacul pina in satucul (poate oraselul?) St. Wolfgang. Noi, desigur, cu masina ... dar oamenii sanatosi la cap: sau bicicletele, sau in fuga, sau plimbare.. etc..
Lacul e exploatat de vapoare cu excursii, barci mai mici cu parus. Iar de sus poti privi urcind cu teleferic sau, scopul deplasarii noastre incolo, cu trenul.
Trenul pleaca din satucul mentionat mai sus St. Wolfgang. Privisem la Discovery o emisiune despre el. Pot sa ma gresesc, dar acest tren e unicul care urca in panta abrupta. Calea ferata e deosebita: mai are pe linga sinele obisnuite un rind de sine pe mijloc zimtate. Se propulseaza cu un motor cu aburi.
Urcarea pina in virf dus-intors costa 29 euro. Deloc nu ieftin pentru cele 25 minute de urcare si 25 minute de coborire.... Dar e unic :))
In schimb privelistea de sus - merita toti banii!



aici, sus in munte, am prins cel mai frumos si calduros timp :)








 cind imi va fi greu, ma voi gindi la acest scaun din virful muntelui :)




 acolo sus am ajuns cu trenul, iar punctul de plecare  e la steluta

In concluzie: zona e ideala pentru vacante rafinate :) sunt sigura ca si pe timp de iarna. Trebuie sa ma documentez la acest capitol si numaidecit ne intoarcem aici cu fetele in vacanta!


 inapoi spre hotel...









asa se vind florile direct de pe cimp: te duci si-ti tai floarea dorita, pui banul in cutiuta si pleci :))





seara am luat cina intr-un restaurant chinez in apropiere de hotel (apropo, era plin aproape la 100%) - ce asa dragoste fata de mincarea chineza??


un fel de sake cald la sfirsit... fuu..

relax....................................................

iata cam asa s-a sfirsit ziua a patra :))

maine mergem spre Oberammergau (Germania) si sa vizitam castele lui Ludovic al III-lea.

Комментариев нет:

Отправить комментарий